Društvene mreže kao budućnost modne industrije

Innovation Inspiration // 30.09.2015.
7

Lice modne industrije je tokom decenija poprimilo različite oblike, a u današnjoj post-internet eri centralno mesto pripada društvenim mrežama. Kako se pravi sve veći zaokret ka angažovanju ne-profesionalnih modela, modni skauti se sve više okreću Instagramu u potrazi za novim licima. Zahvaljujući internet trendovima i potrebi za novim autentičnim licima, profesionalni modeli se suočavaju sa nikad većom konkurencijom. Nedavno lansirana aplikacija Swipecast predstavlja platformu za nekonvencionalne modele i modele sa ulica koji mogu biti angažovani direktno bez posredovanja agencija. Cilj aplikacije je da demokratizuje tipične standarda lepote i ponudi klijentima pristup drugačijim licima. Iako će tradicionalne modne agencije još dugo biti prisutne, zahvaljujući ovakvim aplikacijama i “anti-agencijama“ koje niču širom sveta, modna industrija se otvara za sve različitije standarde lepote.

Podeli sa prijateljima: Share on FacebookGoogle+Tweet about this on TwitterEmail to someone