EMIL TEDESCHI: DA LI POSTOJI RECEPT ZA USPEH

Focus Inspiration // 22.10.2015.
emil 1

Na Breakfast panelu  Speed date with the future na nedavno održanom Golden Drum Festivalu,  govorio  je i gospodin Emil Tedeschi, osnivač i predsednik Uprave Atlantic Grupe, kompanije koja zapošljava preko 5000 ljudi u 12 zemalja i stoji iza nekih od najpoznatijih regionalnih brendova kao što su Cedevita, Cocta, Donat Mg, Barcaffe, Argeta,  Smoki,  Najlepše želje, itd. Kao jedan od vodećih biznis lidera i predstavnik nove generacije menadžera koji je svojim poslovanjem uspeo da ujedini region i ostvari uspeh i na evropskom tržištu, on prevazilazi uobičajene šablone i svojim jedinstvenim pristupom transformiše razumevanje biznisa na ovim prostorima. Emil Tedeschi je strastveni ljubitelj sporta i Atlantic Grupa je glavni sponzor košarkaškog kluba Cedevita koji ima i svoju juniorsku selekciju. Kroz Cedevitinu školu košarke svake godine prođe preko 1000 dece. Veliki je ljubitelj muzike i osim što povremeno nastupa kao DJ, često koristi primere iz muzike kako bi objasnio svoju poslovnu viziju i koncept. Tokom dugogodišnje karijere je dobio brojne nagrade i priznanja za svoja profesionalna dostignuća.

U okviru panela, Emil Tedeschi je govorio o izazovima i odgovornostima sa kojima se jedna ovako velika kompanija susreće usled promena koje donose globalizacija i razvoj tehnologije, ali i stalne političke tenzije.

 

 

Tedeschi je istakao da je Atlantic Grupa krenula na put osvajanja Evrope, i da nije samo regionalna već evropska kompanija koja spaja tradiciju sa vizijom budućnosti koja uspešno prelazi sve granice. „Ponosni smo na naše korene i znam da možemo proizvoditi globalne  brendove “  istakao je između ostalog. Nadovezujući se na temu autentičnosti, koja je na neki način bila okosnica Breakfast panela, istakao je da je izuzetno važno da čovek ostane dosledan sebi, ali i da voli ono što radi kako bi se osećao slobodnim i u kancelariji i van nje. Iako za uspeh ne postoji jedan jedinstveni recept, njegov  savet mladim ljudima je  da počnu od onoga što je najteže i što im najmanje leži. Često je to, rekao je, prodaja, koja mladima ne zvuči privlačno, ali je izuzetno važna kako bi stekli kompletnu sliku posla kojim će se baviti. Ipak, istakao je da umesto da deli savete, mnogo više voli da podeli svoje bogato iskustvo. Tedeschi je takođe  istakao značaj timskog rada i razmene mišljenja našalivši se sa dalmatinskom poslovicom da su čovek i magarac uvek pametniji od samo jednog čoveka.

U kontekstu uspona „meaningful“ brendova koji aktivno doprinose poboljšanju  života  svojih potrošača,  istakao je da je za Atlantic Grupu kao veliku kompaniju koja je značajna za lokalne zajednice gde posluje izuzetno važno da unapređuje tu zajednicu kroz iskrenu i kontinuiranu brigu i doprinos,  umesto da se CSR koristi samo za PR kompanije. Osvrnuvši se na nedavnu izbegličku krizu na srpsko-hrvatskoj granici kada su ga novinari pitali o šteti koju njegova kompanija trpi zbog zastoja, naglasio je da kompanije moraju da imaju svest o globalnim problemima i njihovom uticaju na ljudske sudbine i da u tom smislu dobrobit zajednice uvek stavljaju ispred svog ličnog interesa i interesa kompanije. Emil Tedeschi je od strane publike pozdravljen velikim aplauzom.

 

Podeli sa prijateljima: Share on FacebookGoogle+Tweet about this on TwitterEmail to someone