GOOGLE ULAŽE U EVROPSKE DIGITALNE MEDIJE

Innovation Tech // 23.10.2015.
google_email_ads

 

Kompanija “Google” raspisala je konkurs za eksperimentalne, hrabre i uticajne projekte iz oblasti digitalnog novinarstva koji će doprineti razvoju ovih medija. Bespovratna sredstva u visini od preko milion evra biće dodeljivana isključivo kandidatima iz Evrope čiji projekat se uklapa u ideju uticaja i inovativnosti u oblasti digitalnih medija.

Pored potpune slobode u pogledu rapodele dobijenih sredstava, nikakve smernice o temi, oblasti ili veličini kandidata nisu propisane konkursom. Predlog kampanje koji se prijavljuje treba da bude jasno definisan u pogledu cilja i uticaja koji će ostvariti, bez obaveze korišćenja Google-ovih servisa ili proizvoda u procesu.

Prvi krug konkursa otvoren je do 4. decembra 2015. dok će drugi krug biti realizovan sledeće godine.

Izvesno je da, pored težnje za unapređenjem čitavog medijskog i izdavačkog sistema, Google želi kroz podršku online novinarstvu se distancira od optužbi koje je nedavno EU uputila za nepoštovanje pravila konkurencije.

“Google je oduvek želeo da bude prijatelj i partner medijima iako je naš odnos prema njima često bio predmet pogrešnih tumačenja” izjavio je okupljenima na konferenciji Carlo D’Asaro Biondo, šef odseka za strateška partnerstva u Evropi.

Detaljnije o projektu i uslovima prijavljivanja na ovoj adresi.

 

Podeli sa prijateljima: Share on FacebookGoogle+Tweet about this on TwitterEmail to someone