JEAN-ROBERT SAINTIL: BIZNIS IMA NOVO ODELO

Focus Inspiration // 22.10.2015.
zan 1

Breakfast je na svom panelu Speed date with the future ugostio Jean-Robert Saintila, osnivača i direktora kompanije Saintil Communications, bivšeg novinara, urednika, konsultanta za trendove, Dja, kustosa i izdavača. Sa ogromnim iskustvom u izdavaštvu, medijima i marketingu, on koristi svoj uvid, kreativnost i veze za pokretanje i vođenje brojnih projekata iz oblasti tehnologije, biznisa i kulture. Koristeći svoje obrazovanje stečeno tokom studija filozofije i perspektivizam koji primenjuje na sve projekte koje radi, osnovao je globalnu „talk“ platformu Risi.ng (Rising Minds) i platformu itsTBC.com.

Jean-Robert je na panelu govorio o međupovezanosti tehnologije, biznisa i kulture i novom izgledu biznis scene.

 

 

Tehnologija, biznis i kultura više ne postoje u vakumu sami za sebe već su postali samo različiti aspekti konteksta u kom živimo. Svaki brend, bez obzira iz koje oblasti potiče, mora dobro da poznaje sve ove aspekte, kao i navuke potrošača po tom pitanju. Za jedan tech brend je važno da poznaje navike i kulturu svojih potrošača i u pogledu hrane, mode, putovanja ili umetnosti; a za jedan brend iz oblasti kulture je izuzetno važno dobro poznavanje tehnologije kako bi uspešno preneo svoju poruku kroz različite kanale.

Sa druge strane, autentičnost je ključna valuta i jedini mogući put za dolazak do potrošača i ona igra važnu ulogu u percepciji brenda. Biznismeni novije generacije sve više zamagljuju granicu između strogo poslovnog i privatnog izgleda i nastupa. Oni ne ostavljaju biznis na čiviluku zajedno sa „poslovnim odelom“ kada stignu kući, jer su oni otelotvorenje onoga čime se bave i onoga što suštinski jesu u svakom trenutku. Na taj način, autentičnost koja je ukorenjena u suštinu brenda će uvek biti dobro nagrađena od strane potrošača. Sa takvim brendovima je daleko lakše identifikovati se, nasuprot distanciranim i generičkim „poslovnim“ izgledom i porukama. Upravo ovim putem je krenula i kreativna industrija gde se za predstavnike i glasnogovornike brendova sve više uzimaju autentični pojedinci čiji je karakter i stav u harmoniji sa idejom iza koje brend stoji.

Jean-Robert je nakon panela rekao: „Bilo je zadovoljstvo govoriti na tako raznovrsnom panelu. Ove perspektive su bile inspirativne. Uživao sam na festivalu Golden Drum. Divno je videti top ljude regiona i kreativce na jednom mestu. Radujem se sledećoj godini.“

 

Podeli sa prijateljima: Share on FacebookGoogle+Tweet about this on TwitterEmail to someone