PLANIRAJTE NEDISCIPLINU U ISHRANI I NAPREDUJTE

Inspiration // 29.12.2015.
kaboompics.com_Lunch table

Nebrojeno puta sam čuo klijente koji slede osmišljen plan ishrane gde povremeno – na ivici očaja – kažu: „Sve je išlo po planu, ali juče sam jeo/jela sve što ne treba, u ogromnim količinama!“ Opravdanja za to su raznorazna: izlasci, rođendani, slave, praznici.

Ja sam veoma disciplinovana osoba. Tri, četiri meseca bez testa, slatkog, bilo čega – ništa lakše. Međutim, da biste postizali rezultate i bili zadovoljni napretkom, neprestana odricanja uopšte nisu neophodna. Svi učimo na osnovu praktičnog iskustva, a jedno od njih podeliću sa vama – može vam biti od pomoći u posmatranju nastupajućih praznika. Pobornik sam ograničenog unosa kalorija i znatno dužih razmaka između obroka nego što je to moderno. Šta bi se desilo kad bih na nekoliko dana napustio takvu ishranu i dozvolio sebi neograničen unos svega što poželim? Radnim danima sam veoma zauzet i ne odgovara mi veći broj obroka, pa se idealna prilika da dobijem odgovor na to pitanje ukazala tokom Prvomajskih praznika.

Uskrs, praćen Đurđevdanom (moja porodična slava) i još jednim slobodnim danom bio je savršen period za testiranje hipoteze koju sam već duže razrađivao u mislima. Otišao sam kući, u Bačku Palanku, sa težinom od 82.7 kilograma. Moja majka (rođena Bačvanka) je fantastična kuvarica, i tokom tri pomenuta dana se nisam lišavao ni najmanje đakonije: pogačice sa čvarcima, palačinke sa eurokremom i pekmezom, sarma, sos sa mirođijom kao neizostavni deo vojvođanskog nedeljnog ručka, krempite i keks torta u količinama koje su zavisile samo od mog apetita, keks, čokolade, smoki, pita – šta god vam padne na pamet!

 

Autor: Momir Iseni

 

Podeli sa prijateljima: Share on FacebookGoogle+Tweet about this on TwitterEmail to someone