Uloga društvenih mreža u prodaji umetničkih dela

Art Izdvojeno // 18.05.2016.
960x0
Rebecca Wilson, novoimenovani glavni kustos najveće online galerije Saatchi Art

Prema istraživanju koje je sproveo Invaluable, 22,7% kupaca umetničkih dela pronašlo ih je putem društvenih mreža, dok su muzeji i galerije, kao mesta gde su kupci pronalazili dela koja žele da kupe, zauzeli manji udeo, od 20% odnosno i 15,9%. Prema Simonu Dejvisu sa Tech.go, Instagram ima posebnu ulogu kao platforma za razmenu umetnosti. Dejvis objašnjava da ozbiljni kolekcionari i kritičari mogu na Instagramu pronaći dela bez previše pristrasnosti, jer Instagram na neki način zaobilazi faktore kao što su reputacija i pompa, koji su prisutni u tradicionalnim offline umetničkim krugovima. Statistika takođe kaže da se stope prodaje umetničkih dela zapravo nisu smanjile kao što se mislilo – prodaja preko interneta zapravo je u porastu i predviđa se da će do 2020. razmena umetičkih dela online dostići 9,58 milijardi dolara.

 

Pripremio: Rastko Simić

Izvor: Forbes

Podeli sa prijateljima: Share on FacebookGoogle+Tweet about this on TwitterEmail to someone