Yuccie: Nova društvena etiketa generacije “Y“

Focus Trends // 30.09.2015.
9520820200_f05742493b_b

Milenijumska generacija je iznedrila novu društvenu etiketu – „Young Urban Creative“, ili kolokvijalno „Yuccie“. „Yuccie“ predstavlja hibrid zmeđu japijevske težnje za novcem i priznanjem sa jedne strane, i hipsterskom kreativnošću i individualizmom sa druge. Svaki „yuccie“ sanja da bogatstvo stekne brzo, ali da zadrži kreativnu autonomiju. Ovaj kulturni potomak japija i hipstera veruje da njegov jedinstveni intelekt i kreativni potencijal zaslužuju profesionalno ispunjenje, a sebe ne definišu bogatstvom, već odnosom između bogatsva i svoje kreativnosti. Drugim rečima, žele da budu plaćeni za svoje ideje pre nego da izvršavaju tuđe. Ovo ujedno znači i smrt hipstera, jer je hipster kao takav postao generičan. Onda kada svi odbacuju mejnstrim, to znači da ga niko ne odbacuje.

Podeli sa prijateljima: Share on FacebookGoogle+Tweet about this on TwitterEmail to someone