ZAVRŠEN GOLDEN DRUM FESTIVAL U PORTOROŽU

Focus // 17.10.2015.
GD_2015_Youtube_ozadje

Juče je zavšen 22. Golden Drum festival u Portorožu, jedan od najpoznatijih internacionalnih advertajzing festivala u Evropi. Tokom četiri dana festivala je u okviru teme „Transformation, liberation and creative culture“ predstavljen odličan program sa preko 40 govornika. Golden Drum svake godine poseti preko 800 stručnjaka iz oblasti marketinga, kreativaca, mladih talenata i studenata.

Među ovogogišnjim predavačima su se našli i Ajaz Ahmed, osnivač i direktora agencije AKQA i autor knjiga „Velocity“ i „Limitless“, Tomaš Sedlaček, makroekonomista, filozof, autor knjige “Ekonomija dobra i zla” i nakadašnji savetnik češkog predsednika Vaclava Havela i trenutni savetnik Barrosa (Ekonomski forum u Davosu), Paul Brazier kreativni direktor sa više od 200 nagrada koje je dobio za 30 godina karijere (jedanaest kanskih lavova i 6 D&AD nagrada), Ana Anđelić kojoj je The Guardian uvrstio u top 10 digitalnih stratega na svetu, Abraham Abbi Asefaw osnivač i direktor pop-up agencije, i mnogi drugi.

Breakfast platforma je na Golden Drumu predstavljena panelom Speed date with the future koji je predstavljao dinamičnu razmenu ideja i razmišljanja o izazovima i odgovornostima kreativne industrije, brendova i preduzetništva, u cilju ostvarivanja održivog razvoja poslovanja od koga bi prosperirala šira zajednica.

 

 

Na Breakfast panelu je publika imala priliku da čuje Emila Tedeschi-a (Zagreb), jednog od najuticajnijih biznis lidera  u regionu, osnivača i vlasnika Atlantik grupe, koja stoji iza nekih najvoljenijih i najpoznatijih brendova  u regionu koji je govorio o izazovima i odgovornostima sa kojima se suočava jedna ovakva kompanija; Habiba Leševića (Berlin),  holistic konsalting eksperta i osnivača Kontext udruženja globalnih impact preduzimača koji je govorio o stvaranju kontekstualno relevantne vrednosti i značenja kao osnovnom cilju odgovornog poslovanja; i Jean Robert Saintil-a (London), osnivača talk platforme Risi.ng i kreativne agencije Saintil Communications koji je govorio o budućnosti kao spoju tehnologije, biznisa i kulture. Panel je vodila  Žaklina Nikolić Kušić,  dugogodišnji stručnjak za marketing i komunikacije i zagovornik ideje meaningfull brend, prepoznatljiva po inovativnim konceptima poput Yellow Cab, Ms, RLN( Realno ), koja je i osnivač Breakfast platforme, a završen je  filmom i umetničkim performansom  mladog londonskog umetnika Jonny Drewek-a.

 

Podeli sa prijateljima: Share on FacebookGoogle+Tweet about this on TwitterEmail to someone